Onze nieuwe veiligheidsnorm


De veiligheid van onze gasten en personeel blijft onze eerste prioriteit. Nu onze restaurant heropend is, hebben we belangrijke veranderingen doorgevoerd om ieders veiligheid te waarborgen.

De veiligheid van onze gasten en personeel blijft onze eerste prioriteit. Nu onze restaurant heropend is, hebben we belangrijke veranderingen doorgevoerd om ieders veiligheid te waarborgen.

Verbeterde reiniging en luchtfiltering

  • Wij reinigen en desinfecteren alle oppervlakken die veelvuldig aangeraakt worden met CDC- en EPA-conforme reinigingsmiddelen minstens elk uur.
  • We maken het restaurant elke avond diepgaand schoon met CDC- en EPA-conforme schoonmaakproducten.
  • We hebben in het hele restaurant hand reinigingsstations geplaatst.
  • We openen de zijdeuren, om het restaurant te ventileren met schone lucht.

Veranderingen in onze service om het aantal contact te verminderen

Bevordering van “social-distancing”

  • Wij werken met verplichte reserveringen.
  • Wij verzoeken dat alle leden van de reservering tegelijk aanwezig zijn om te voldoen aan de eisen van de overheid: maximaal 6 gasten per tafel.
  • We hebben de tafels zo ingericht dat alle gasten 1,5 meter van elkaar af zitten.
  • We bevorderen social-distancing door middel van duidelijke aanwijzingen op de vloer en aan de tafel.
  • We hebben onze dine-in en afhaal wachtrijen gescheiden.
  • We verzoeken dat alle gasten gezichtsbedekking of maskers dragen indien dit wordt vereist door de lokale gezondheidsrichtlijnen.

Beperking van besmetting bij het dineren

  • Wij bieden alle gasten de mogelijkheid om resterend eten zelf aan tafel in te pakken.
  • Wij bieden de mogelijkheid voor wegwerpverpakkingen, gebruiksvoorwerpen en rietjes, waar mogelijk.

Online bestellen

We blijven contactloze bezorging aanbieden via Deliveroo en afhaalmogelijkheden bij telefonische bestellingen. Zakken zijn veilig verzegeld voor afhaal- en bezorg bestellingen.

Informeren van onze teamleden

Symptoom- en temperatuurmeting en persoonlijke beschermingsmiddelen

  • We eisen van alle teamleden dat ze thuis zelf letten op symptomen voor elke dienst.
  • We eisen dat alle teamleden te allen tijde gezichtsmaskers dragen.

Handen wassen en verbeterde hygiëne

  • We eisen van alle teamleden dat ze hun handen wassen volgens de RIVM richtlijnen.

Het opleiden van onze teamleden

  • We trainen alle teamleden op COVID-19 richtlijnen en informeren ze naar veranderingen van het kabinet.

Onze gemeenschap veilig houden

Controleren op symptomen

  • Als u een hoest, koorts of symptomen van COVID-19 heeft, verzoeken wij u niet bij ons te dineren totdat u klacht vrij bent.
  • We verzoeken u niet te dineren voor 14 dagen of totdat u negatief getest bent op COVID-19 als:
  1. U positief heeft getest op COVID-19;
  2. U de afgelopen veertien dagen internationaal heeft gereisd;
  3. U in contact bent gekomen met een familielid of kennis die internationaal heeft gereisd;
  4. U in contact bent geweest met een besmette persoon.
  • Als u zich onwel voelt of niet zeker bent over uw gezondheid, blijf dan alsjeblieft thuis en blijf veilig.

Uw veiligheid is onze topprioriteit

We zullen onze veiligheidsnormen blijven actualiseren volgens de verdere richtlijnen van het RIVM en de lokale gezondheids ambtenaren.

Wij danken u voor uw vertrouwen en kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.

Careers

At Hoi Tin, we think of ourselves as a family. We will expect the best from you, but in return, you will receive the best from us. We believe that loyalty inspires loyalty. And we believe that work should be professional but pleasurable. Because if you’re not enjoying yourself, how can our guests?

If you’d like to work someplace where your passion matters, then we look forward to speaking to you!

Send us an email contact@hoitin.nl